A tudás hatalom, ezért nézze meg ezeket a közösségi média marketing tippeket

Sokat tanulhat a gyors, interaktív és erőteljes közösségi média marketingből. A közösségi média marketing viszonylag olcsó és meglehetősen elnéző hirdetési stratégia. A közönség bármilyen médiája számára visszajelzést adhat, és visszajelzéséből megtudhatja, mit javíthatna legközelebb. Ha elkötelezett ennek az információnak a felhasználása mellett, akkor hamarosan kezdi kamatoztatni a közösségi média marketing előnyeit.

Győződjön meg róla, hogy blogja kiváló tartalommal rendelkezik, amely vonzza, oktatja és inspirálja. Egy nagyszerű blog szolgál a közösségi média marketingjének sarokköve. Amikor olyan tartalmat hoz létre, amelyet az emberek alig várnak, hogy elolvashassa, folyamatosan visszatérnek. A lényeg az, hogy a jó tartalom áll minden média mögött, és a közösségi média marketing sem kivétel.

Mielőtt bármilyen közösségi média marketing céget felvesz, legyen nagyon óvatos. Sok ilyen cég valójában álnok magatartást tanúsít, így csalhatnak olyan üzlettulajdonosokat, akik nem ismerik az internetes marketinget. Ezek a vállalatok több ezer hamis Facebook-, YouTube- és Twitter -fiókot használnak proxyszerverek segítségével, amelyek automatizálják a regisztrációt ezeken a webhelyeken. A bűnözők megtalálták a módját, hogy becsapják a marketing ügyfeleket, miközben úgy néznek ki, mintha jó munkát végeznének.

A közösségi média marketing során elkerülendő egyik hüvelykujjszabály, hogy ne bosszantsa ügyfeleit. Néhány marketinges ezt úgy teszi meg, hogy folyamatosan olyan üzeneteket küld ügyfeleinek, amelyekre valóban nincs szükségük vagy akarnak. Ez bosszanthatja olvasóit, és arra késztetheti őket, hogy ne akarják meglátogatni az Ön webhelyét, különösen, ha mindig üzenetekkel bombázzák őket!

Fontos eldönteni, hogy mennyire szeretne részt venni az ügyfeleiben. A közösségi csatornák használatával egyszerűvé kell tenni a hirdetési fogásokat. Próbáljon természetes módon kommunikálni ügyfeleivel és követőivel a közösségi médiában való interakció során, csak kezdje magát és mutassa be termékeit. Az első lépést követően ügyfelei elmondják, hogy akarják.

Adjon módot arra, hogy az emberek feliratkozzanak e -mail értesítésekre, amikor új blogbejegyzéseket tesznek közzé. Függetlenül attól, hogy csak egy korábbi témát újratelepítő bejegyzést tesz közzé, vagy új termékről ír, a követőknek módot ad a kapcsolattartásra, még akkor is, ha az ilyen típusú közösségi média marketing inkább az internetes marketing hasznosításának régebbi módja.

Próbáljon együttműködni más emberekkel és vállalatokkal, amikor közösségi médiát használ. Amikor linkelnek a tartalmadra, vagy megosztják tartalmadat, akkor egy teljesen új rajongói és követő csoportnak van kitéve. Visszaadja a szívességet, és linkeljen a tartalmukra is. Minél többen linkelnek a tartalmadhoz és a közösségi média bejegyzéseidhez, annál jobban érzed magad.

Kezdeményezzen, hogy kövesse ügyfeleit, és elérje őket a közösségi médiától távol. Ha ügyfeleinek blogja van, és a cégéről tesz közzé bejegyzéseket, vegye fel velük a kapcsolatot, és lépjen kapcsolatba a blogjukkal. Linkeljen a közösségi oldalakon található tartalmukra, és ez arra ösztönöz majd több embert, hogy kövessenek téged a bloggerek rajongói köréből.

Ha a közösségi média marketingjét fontolgatja, az első dolog, amit meg kell tennie, hogy regisztráljon a lehető legtöbb közösségi média webhellyel a kívánt fióknévvel. Ezeknek a fiókneveknek tartalmazniuk kell a vállalkozás nevét. Ez különösen fontos olyan webhelyek esetében, mint a Twitter, ahol a fiók neve a megjelenített név. Az idő múlásával egyre nehezebb lesz megszereznie a kívánt fióknevet. Foglalja le most ezeket a neveket.

Miután megtanulta, hogyan kell közzétenni a közösségi média megfelelő formáján, megnő a közönsége. A közösségi média világában a "közzététel" kifejezés a kiválasztott platformon történő közzétételre, frissítésre és figyelemfelkeltésre utal. Ekkor figyelje, amíg a nyeresége felhalmozódik!