Hogyan találja meg a helyét a cikk marketing világában

Ha új módot keres termékei értékesítésére, érdemes megfontolnia a cikkmarketinget. A cikkmarketing nagyszerű módja annak, hogy diszkréten népszerűsítse a termékeket az olvasók számára. De mit tehet annak érdekében, hogy a cikkmarketingje sikeres legyen? Ebben a cikkben megadjuk azokat a tippeket, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy elérje a céljait.

A képek vagy képek csatolása a cikkhez nagyszerű módja annak, hogy nagyobb figyelmet keltsen. Az olvasók szeretik, ha vizuális kísérője van az olvasott szövegnek. Győződjön meg azonban arról, hogy az általa használt kép olyan, amelynek használatára engedélye van, és hotlinkelés helyett a saját fiókon hosztolja a képeket.

Fontos, hogy ragaszkodjon a kért témához. Sok webhely nem akar olyan cikket használni, amely egy teljesen más cikkről szól. Ha nem biztos abban, hogy mit írjon egy adott témáról, bármikor kérhet további információt a kérvényezőtől.

A cikkmarketingben a "felhívás a cselekvésre" létfontosságú. Minden egyes cikkbe, amit létrehoz, bele kell foglalni a cselekvésre való felhívást. A kifejezés grandiózus, de az ötlet egyszerű: A cikkének szüksége van egy olyan kampóra, amely az olvasókat valamilyen módon részvételre ösztönzi. A klasszikus példa az, ha arra buzdítja olvasóit, hogy regisztráljanak egy weboldalon, de még az is cselekvésre való felhívásnak számít, ha egy másik cikkre mutat rájuk, és arra kéri őket, hogy olvassák el.

Próbálja meg elkerülni, hogy túlságosan szétszóródjon, amikor azon dolgozik, hogy sikeres cikkmarketinges legyen. Nem kell minden egyes webhelyre feliratkozni, vagy minden egyes könyvtárba beküldeni a cikkeit, amit csak talál. Válassza ki bölcsen a csatáit, mert minden egyes ösvényen, amelyet elkezd lángolni, nagyon részletesen kell majd dolgoznia.

Tegye közzé magát egy online cikkben, fórumon vagy blogon. Valami olyasmiben, ami az üzleti típusodra vonatkozik és felhasználja a szakértelmedet. Ezt felhasználhatja arra, hogy visszahivatkozzon a vállalkozása weboldalára. Linkeljen a webhelyéről a publikációra is. Ez megmutatja ügyfeleinek és látogatóinak, hogy Ön jól ismeri a vállalkozásának témáját.

A cikkmarketingnél a legfontosabb a cikk címe. A cím az, ami megragadja az olvasó figyelmét, és arra készteti, hogy tovább olvassa. A cikk címének tömören el kell mondania az olvasónak, hogy milyen információt kínál a cikk. Amikor csak lehetséges, az első három-négy szóban adja meg az olvasónak az összes információt.

Ha úgy találja, hogy a cikkei nagyon jó minőségűek, érdemes megfontolni, hogy e-könyvet készítsen és ajándékozza el az olvasóinak. Csinálhat egy ajándéktárgyat, ami még nagyobb forgalmat fog generálni. Ki ne szeretne nyerni valamit? Miközben megpróbálják megnyerni az e-könyvet, megnézik, mi mást tud még kínálni, és ez akár eladáshoz is vezethet.

Ahogy korábban már említettük, a cikkmarketing nagyszerű módja termékei népszerűsítésének a weben. Most, hogy elolvasta a cikkünket, tudja, hogyan használja a cikkmarketinget, és alkalmazza a saját termékeire. Ha követi a tanácsainkat, akkor nem fog sokáig tartani, amíg maga is meglátja a cikkmarketing előnyeit.