Reputációs segítségre van szüksége? Próbálja ki ezeket a tippeket és trükköket
A hírnévmenedzsment olyan dolog, amire mindenkinek nagy figyelmet kell fordítania, amikor belép az üzleti világba. Valószínűleg azért van itt, mert ez az egyik olyan terület, amelyen úgy érzi, hogy javíthatna. Ne aggódjon, az alábbi cikket az önhöz hasonló, az üzleti életben tevékenykedő emberek számára írtuk. Olvasson tovább a hírnévmenedzsmentről szóló jó oktatásért.
Személyesítse meg minden egyes válaszát. Kerülje a sablonok használatát a válaszaihoz. Ehelyett írjon személyesen minden egyes választ, mintha szemtől szembe beszélne az ügyfelével. Ügyfelei tudni fogják, ha sablonokat használ, és úgy fogják érezni, mintha nem érdekelné a véleményük vagy az üzletük.
Ne kérje a webhelyek tulajdonosait, hogy távolítsák el az Önről szóló információkat csak azért, mert azok kicsit nem hízelgőek. Az embereknek joguk van a véleményükhöz, és nem akarja, hogy bárki azt higgye, hogy ön az ellenkezőjét gondolja. Van rá esély, hogy a webhelytulajdonosok kérvényezése, hogy távolítsák el a véleményes kijelentéseket, visszafelé sül el.
Soha ne tegyen közzé hamis véleményeket és megjegyzéseket, amelyek pozitív fényben tüntetnék fel vállalkozását. Akár hiszi, akár nem, a legtöbb ügyfél felismeri, ha átverik, és elveszíti a bizalmát Önben és a cégében. Ahelyett, hogy ügyfeleket nyerne, a végén elveszítheti őket.
Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módja annak, hogy erősítse cége hírnevét, ha jótékonykodik a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadjon a közösségének, jó reklámot kap, és lehetőséget kap arra is, hogy sok olyan emberrel beszélgessen, akikkel egyébként soha nem jutna szóba.
Ha negatív megjegyzéssel vagy értékeléssel találkozik a vállalatáról, ne hagyja figyelmen kívül. Írjon rá választ, és védje meg az álláspontját. Előfordul, hogy a negatív megjegyzéseket író emberek csak a történet egyik oldalát mondják el. Az Ön feladata, hogy bemutassa a saját oldalát, hogy az olvasók teljesebb képet kapjanak.
Ha itt-ott negatív visszajelzéseket kap, ne távolítsa el azokat. A legtöbb vállalkozásnak időnként lesznek elégedetlen ügyfelei. Ha mindenhol csak pozitív értékeléseket kap, az emberek azon kezdenek el gondolkodni, hogy vajon nem azért tesz-e dolgokat, hogy jobbnak tűnjön, mint amilyen valójában.
Amikor reagál a cégével kapcsolatos negatív megjegyzésre vagy értékelésre, ügyeljen arra, hogy professzionális hangnemben, tisztelettudóan fogalmazzon. A célja az, hogy megnyerje az embereket a maga oldalára. Ha az eredeti hozzászólóval szemben tiszteletlenül hangzik, azzal azt kockáztatja, hogy rontja a cégének helyzetét.
A közösségi média néha úgy tűnhet, hogy elszabadul, ha nem figyel. Jó értelemben is felrobbanhat, de a rossz emberek rossz dolgokhoz férhetnek hozzá, vagy olyasmit tehetnek közzé, ami rossz színben tünteti fel Önt. Tehát nem szeretné, ha a közösségi média szabadsága megmutatná a vállalkozását.
Ha javítani szeretné a vállalata hírnevét, fontolja meg, hogy jobban bekapcsolódjon a közösségébe önkéntes munkát végezve. A fogyasztók szeretik azokat a vállalatokat, amelyek komolyan veszik a társadalmi felelősségvállalást. Azzal, hogy időt vagy pénzt adományoz a helyi közösségnek, pozitív irányba tereli cége hírnevét, és ezt a vásárlók is látni fogják.
A pozitív üzleti hírnév fenntartása nagyon fontos ahhoz, hogy Ön mennyire sikeres. Mivel most olvasott egy nagyszerű cikket a hírnévmenedzsmentről, megtanulta a megfelelő készségeket, amelyek segítenek az üzleti sikerben. Mindig győződjön meg arról, hogy az üzleti életben helyesen cselekszik, és látni fogja, hogy az emberek hogyan reagálnak Önre pozitívan.
Utolsó kommentek