Szüksége van hírnévre? Próbálja ki ezeket a tippeket és trükköket
Az ismétléskezelés olyan dolog, amire mindenkinek nagyon oda kell figyelnie, amikor belép az üzleti világba. Valószínűleg azért vagy itt, mert ez az egyik terület, amelyen úgy érzed, hogy javíthatsz rajta. Ne aggódjon, a következő cikket olyan embereknek írták, mint Ön az üzleti életben. Olvassa tovább a jó hírnév-menedzsment oktatásához
Személyre szabhatja válaszait. Kerülje a sablonok használatát a válaszaihoz. Ehelyett írjon minden választ úgy, mintha négyszemközt beszélne az ügyfelével. Ügyfele tudni fogja, hogy sablonokat használ-e, és úgy fogja érezni, mintha nem törődne az ő véleményével vagy üzletével.
Ne kérje a webhelytulajdonosokat, hogy távolítsanak el rólad szóló információkat, csak mert kissé hízelgőek. Az emberek jogosultak véleményükre, és nem akarod, hogy bárki azt gondolja, hogy te ennek az ellenkezőjét hiszed. Előfordulhat, hogy a webhelytulajdonosok petíció benyújtása a véleményes nyilatkozatok eltávolítására vissza fog hatni önre.
Soha ne tegyen közzé hamis véleményeket és megjegyzéseket, amelyek pozitív megvilágításba helyeznék vállalkozását. Akár hiszed, akár nem, a legtöbb vásárló tudni fogja, mikor becsapják őket, és elveszíti az ön és a vállalata iránti bizalmát. Az ügyfelek megszerzése helyett elvesztheti őket.
Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módszer a vállalat hírnevének megerősítésére, ha jótékonysági cselekedeteket hajt végre a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadja közösségének, jó nyilvánosságot fog kapni, és lehetőséget ad arra is, hogy sok olyan emberrel beszélhessen, akikkel egyébként soha nem jutna szóba.
Ha negatív megjegyzéssel vagy értékeléssel találkozik a vállalatával kapcsolatban, ne hagyja figyelmen kívül. Válaszoljon rá, és védje meg álláspontját. Néha negatív megjegyzéseket közzétevő emberek csak a történet egyik oldalát mondják el. Rajtad áll, hogy bemutasd az oldaladat, így az olvasók teljesebb képet kapnak.
Ha itt-ott negatív visszajelzést kap, akkor ne távolítsa el. A legtöbb vállalkozásnak néha elégedetlen ügyfelei lesznek. Ha csak pozitív véleményei vannak az egész helyről, az emberek elgondolkodnak azon, hogy azért teszel-e valamit, hogy jobbnak tűnj, mint te.
Amikor a vállalatával kapcsolatos negatív megjegyzésre vagy véleményre válaszol, győződjön meg arról, hogy tiszteletteljesen használja-e a szakmai hangnemet. A cél az, hogy megnyerje az embereket a maga oldalán. Ha tiszteletlenséggel találkozik az eredeti poszterrel szemben, megkockáztathatja, hogy súlyosbítja a helyzetet cége számára.
A közösségi média néha úgy tűnhet, hogy kiszabadul a kezéből, ha nem nézi. Ez jó formában felrobbanthat, de a rossz emberek hozzáférhetnek a rossz dolgokhoz, vagy elrakhatnak valamit, amitől rosszul nézel ki. Tehát nem akarja, hogy a közösségi média szabadsága megmutassa vállalkozását.
Ha javítani szeretné cége hírnevét, fontolja meg, hogy minél jobban vegyen részt a közösségében az önkéntes munkában. A fogyasztók kedvelik azokat a vállalatokat, amelyek komolyan veszik a társadalmi felelősséget. Azáltal, hogy idejét vagy pénzét felajánlja a helyi közösségnek, pozitívan megpörgeti cége hírnevét, és ezt az ügyfelek is meglátják.
A pozitív üzleti hírnév megőrzése nagyon fontos a sikeresség szempontjából. Mivel most olvastál egy jó cikket a hírnév kezeléséről, megtanultad a megfelelő készségeket, amelyek elősegítik az üzleti sikereket. Mindig győződjön meg arról, hogy az üzleti életben helyesen cselekszik, és meglátja, hogyan reagálnak Önre pozitívan az emberek.
Utolsó kommentek