Tippek, hogyan lehet pénzt keresni a cikk marketinggel

 

Az egyik okos taktika, amelyet a vállalkozások az új ügyfelek bevonzására használnak, az úgynevezett cikkmarketing. A cikkmarketing lényegében azt jelenti, hogy a vállalkozások olyan cikkeket írnak, amelyek az általuk értékesített termékekhez vagy szolgáltatásokhoz kapcsolódnak. Ezek a cikkek hasznosak az olvasók számára, és meggyőzhetik őket, hogy vásároljanak az adott vállalkozás által készített termékeket vagy szolgáltatásokat, amelyek megfelelnek az igényeiknek. Az alábbiakban egy cikket olvashat, amely a cikkmarketinggel kapcsolatos tippeket tartalmaz.

 

Győződjön meg róla, hogy a honlapja felhasználóbarát. Ha az emberek nem tudják kitalálni, hogyan tegyék azt, amit kell, vagy hogyan találják meg a keresett információt, sokan közülük feladják, és frusztráltan távoznak. Ezzel nem csak ügyfélként veszítik el őket, de kevésbé valószínű, hogy egy barátjuknak is ajánlanák Önt.

 

Ha több cikket ír egy témában, győződjön meg róla, hogy kereszthivatkozásokat tesz rájuk! Az olvasók nem csak azt az egy cikket fogják elolvasni, de jó eséllyel megnézik a többi cikket is, amit a témában írt, ha éppen előttük vannak. Ezáltal megnő az egy személyből származó hirdetési bevétele.

 

Ha már jól elindult, fontolja meg, hogy másoknak fizet a cikkmarketingért. Ez lehetővé teszi a mennyiségi marketinget. Az olyan szolgáltatások, mint az Amazon megkönnyítik több ezer kiváló minőségű cikk megrendelését, és néhány nap alatt elkészülnek. Csak ne felejtse el előminősíteni a dolgozókat, különben megfullad a spamben.

 

Használjon közösségi média megosztó gombokat, mint például a "Post to Facebook" és a "Tweet this" azon a webhelyen, ahol a cikkeit közzéteszi. Ha a cikkei rezonál valakire, akkor lehet, hogy meg is osztja azt az ismerőseivel, és további eladásokat generál. Ne használja azonban a gombokat, mivel egy "önállóan népszerű" cikket kevésbé valószínű, hogy spamnek tekintenek.

 

Mindenképpen ellenőrizze a cikkek helyesírását, majd olvassa el maga is, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden helyesen van-e írva, és a megfelelő szavakat használta-e. A helyesírás-ellenőrző programok nem tudják, hogy melyik szóra gondoltál. Előfordulhat, hogy teljesen rossz szó van a helyén, bár tökéletesen van írva. Ellenőrizze a nyelvtanát. Ha nem nyelvtanos, használjon egyszerűbb mondatszerkezetet.

 

Ne használjon cikkforgatókat. Cikkeket küldhet be, hogy az emberek olvassák, és emberekkel kell megíratnia őket. Nem létezik olyan gépezet, amely úgy tud prózát írni, hogy az ne legyen nyilvánvalóan mesterséges. Legyen profi, és tisztelje leendő ügyfeleit azzal, hogy embereket bíz meg a cikkei átfogalmazásával. Ha jó írókat kér fel, akkor olyan friss nézőpontokat és egyedi tartalmakat kaphat, amelyeket semmilyen szoftverrel nem tudna megszerezni.

 

Jó módja a láthatósága növelésének és a cikkei forgalmazásának, ha vendégposztokat ír más blogokon. Keresse meg azokat a bloggereket, akik olyan témáról írnak, amely releváns a cikkeihez, és kérje meg, hogy írhat-e vendégposztot. Ügyeljen arra, hogy a bejegyzés végén egy linket is adjon vissza a weboldalára.

 

Mint korábban említettük, a cikkmarketing egy okos üzleti taktika, amelyet új ügyfelek bevonzására használnak. A vállalkozások a termékeikkel és szolgáltatásaikkal kapcsolatos cikkeket írnak, az olvasók pedig elolvassák ezeket a cikkeket, miközben az olvasás után esetleg vásárolnak az adott vállalkozástól. Használja fel a cikk tippjeit, hogy a cikkmarketing az Ön vállalkozásának részévé váljon.