Tudja meg, mit kell tudnia a hírneve kezeléséről
A hírnév kezelése nagyon fontos az üzleti életben. Ha az emberek nem tartják sokra Önt vagy vállalkozását, akkor nehéz lesz sikeresnek lenni. Ne hagyja, hogy ez megtörténjen Önnel! Olvasson tovább, hogy megismerje azokat a fontos tippeket, amelyek megtanítják Önnek a szükséges készségeket, amelyek segítenek fenntartani a szilárd üzleti hírnevét.
Üzleti hírnevét nyomon követheti, ha online kereséseket végez vállalkozására vonatkozóan. Így képet kaphat arról, hogy mit látnak az emberek, amikor Önre keresnek. Ügyeljen arra, hogy különös figyelmet fordítson mind a webes, mind a képi találatokra. A képek megmutatják, hogy milyen grafikák kötődnek az Ön cégéhez az interneten.
Fordítson figyelmet a közösségi média fórumaira. Az Arnold Worldwide szerint az ügyfelek több mint fele a közösségi hálózatokon vár választ a megjegyzéseire és kérdéseire. Ügyeljen arra, hogy azonnal válaszoljon, lehetőleg legkésőbb néhány órán belül. A legtöbb vállalat nem lesz olyan szorgalmas, mint Ön, így ez előnyt jelent Önnek.
Maradjon naprakész az üzleti ágazatát érintő hírekkel kapcsolatban. Segíthet ügyfeleinek, hogy ennek eredményeként tájékozottak maradjanak. Töltsön naponta néhány percet azzal, hogy az interneten rákeres az érdeklődésére számot tartó fontos történetekre.
Ha nyilvános baklövést követ el, mutassa meg a világnak, hogy érett, és kérjen bocsánatot. Mindenki követ el hibákat, de nagy ember kell ahhoz, hogy ezt elismerje. Ha az emberek látják, hogy valóban bocsánatot kér az elkövetett hibákért, akkor valószínűbbé válik, hogy a jövőben önnel fognak együtt dolgozni.
Ne feledje, hogy az online és a személyes hírneve egyaránt számít. Sokan vannak olyan emberek, akik személyesen nagyszerűek, de az interneten keresztül nem túl jól bánnak az ügyfelekkel. Mindkét esetben kedvesnek kell lennie, mivel fogalma sincs, hogy ez a vásárló nem fog-e olyan negatív információkat terjeszteni, amelyek tönkre tehetik önt.
Minden egyes válaszát személyre szabja. Kerülje a sablonok használatát a válaszaihoz. Ehelyett írjon személyesen minden egyes választ, mintha szemtől szemben beszélne az ügyféllel. Ügyfele tudni fogja, ha sablonokat használ, és úgy fogja érezni, mintha nem érdekelné a véleménye vagy az üzlete.
Az utolsó dolog, amit szeretne, hogy az emberek az Ön vállalkozását keressék az interneten, és egy csomó üres címjegyzékbe való bejegyzést találjanak. Ha észreveszi, hogy az Ön webhelyének listája hiányos, tegyen meg mindent, hogy ezt megváltoztassa. Keményen kell dolgoznia azon is, hogy kijavítsa a hibás információkat.
Győződjön meg róla, hogy ismeri a jogait. Nem hagyhatja, hogy vállalkozása hírneve egy kitartó hamis értékelő miatt romoljon. Ismerje meg minden webhely szolgáltatási feltételeit és szabályzatát, és tudja meg, milyen jogorvoslati lehetőségei vannak. Rágalmazás, becsületsértés vagy rosszindulatú szándék esetén előfordulhat, hogy ügyvédhez kell fordulnia.
Amikor az online negatív értékelésre válaszol, igyekezzen a lehető legkevesebbet tenni azért, hogy ne említse meg cége nevét. Minél többször szerepel az oldalon, annál valószínűbb, hogy ez a keresőmotorok találatai között magasabban fog megjelenni, ami hatalmas csapást jelent vállalkozásának hírnevére.
Ha ismeri az ügyfeleit, az jó módja annak, hogy megvédje vállalkozása hírnevét. Ügyeljen arra, hogy beszélgessen és kérdezze meg ügyfeleit. Tudja meg, mit szeretnek és mit nem szeretnek a cégében. Ha tisztában van azzal, hogy mit szeretnek, az segít abban, hogy ezekről a dolgokról beszéljen. Annak ismerete, hogy mit nem szeretnek, lehetőséget ad arra, hogy foglalkozzon vele, vagy kijavítsa. Emellett felkészültebbé teszi Önt arra az esetre, ha a hírnevét támadás érné.
A fenti cikk elolvasása után most már jó elképzelése lehet arról, hogy mi kell a pozitív üzleti kapcsolatok fenntartásához. A legrosszabb dolog minden üzletember számára, ha valaki elveszíti a bizalmát Önben. Ez nem történhet meg most, hogy ezeket a nagyszerű tippeket követheti. Tartsa őket a közelében, és győződjön meg róla, hogy folyamatosan tanul, hogy fejlődjön ezen a területen.
Utolsó kommentek